2012. december 16., vasárnap

Shea Butter Guide


Alapinformációk: A napozókrém nem tartalmaz szervezetre káros anyagokat, gyorsan és könnyen elkészíthető. Értékes, bőrbarát összetevőket tartalmaz; a benne lévő méhviasznak köszönhetően vízlepergető hatása van. A kakaó - és kókuszvajnak illetve a cink-oxid fényvédő hatásának köszönhetően biztonságosan véd a UV sugarak ellen.

Mikor megkaptam a krémet azt gondoltam, ezt az életben nem fogom tudni elhasználni, akkora a mennyisége. Tévedtem. A shea illatához hamar hozzászoktam, a krém állagát is megszoktam és nyáron mikor egy kis színt gyűjtöttem magamnak a kertben, enélkül ki sem mozdultam. A bőrbe magától lassan szívódik be, felszínén zsíros érzetet ad- így alaposan bele kell dörzsölni a bőrünkbe. A napozás végeztével ajánlott egy alapos zuhanyzás, hogy a napozókrém maradványait eltüntessük.
(Judit tanácsa: az sem baj, ha nem mossuk le magunkról, hiszen a sok értékes anyag ápolja  a bőr. Nagyon pici mennyiségben, ősszel arckrémként is használható)


A shea kis gömböcskékként is fellehető a krémben, amitől nekem még izgalmasabb a kence. Miután bekentem magam, vártam kb. 5-10 percet, majd irány a nap. Ennyi idő alatt biztosan jól beivódik a bőrbe és megfelelő védelmet biztosít. Gondoltam én, és persze, hogy így lett. Leégés? Az bizony nem volt!

A tápláló éjszakai, bőrfiatalító krém nevében benne van minden, amiről a legtöbb nő álmodik. Reggel legyen szép, üde egészséges kinézetű az arcbőrünk. Így bizony nagy az elvárás a krémmel kapcsolatban. Hogy csodát tud-e tenni? IGEN!

Ebben a habosított eljárással készült krémbe a következő összetevők vannak: sheavaj, extra szűz olívaolaj  mandula olaj, ligetszépe olaj, E-vitamin természetes formában és egy kicsi vaníliakivonat.
Először nehezen tudtam tartani magam Judit tanácsához, mely szerint a krémből egy borsónyit kell eloszlatni az arcunkon, majd pótolni azon a területen, ahol kevésnek érezzük. Nos, én elsőre egy nagy adagot próbáltam beletömöríteni az arcbőrömbe, - annyit, amennyit egy normál krémből feltennék-  hát mondhatom a végeredmény igencsak zsíros lett. Utána újra elolvastam Judit tanácsát és másodszorra már sikeresen megoldottam a feladatot. A jó dolgokból kevés is elég; erre ez határozottan igaz!
A shea vaj füstös illata nálam rendszerint beindítja a Pavlovi-reflexet. Lefekvés előtt kenem be az arcomat és a füstös illat egy finom sajtéhoz hasonlít, így minden este sajtokról álmodozva alszom el.


Számomra a legmegdöbbentőbb csodatétele az volt ennek a krémnek, amikor egy kozmetikai tortúra után hátrahagyott sebeimet 3 nap alatt meggyógyította. Ez rekord idő! Nekem ez régebben másfél hétig szokott tartani! Azóta minden kezelés után gyógyítgatom ezzel a krémmel az arcom, de használom a kézfejemre és olykor a hajtövekbe is bemasszírozom a krémet. Ez talán furcsának tűnhet, de ne feledjétek, egy univerzális dologról beszélünk :)
A képek már csalókásak; lassan minden elfogy, így hamarosan újabb rendelést kell továbbítanom. Nagyon elégedett vagyok és külön öröm, hogy csak természetes anyagot ketem magamra. 

Ha a krémek felkeltették az érdeklődéseteket, látogassátok meg a Juditék angol nyelvű oldalát a Shea Butter Guide-ot. Itt sok információt megtudhattok a sheáról, leginkább, hogy mire jó és miért jó! Ezen az oldalon Judit jó pár nem titkos receptet is megoszt Veletek! Ha konkrét krémet szeretnétek készíttetni magatoknak, bátran írjatok az alábbi címre és nyugodtan hivatkozzatok rám: juditova@gmail.com

Sziasztok

1 megjegyzés:

  1. My brother suggested I might like this website. He was totally right.

    This post actually made my day. You cann't imagine simply how much time I had spent for this information! Thanks!

    my web blog: Lesbian

    VálaszTörlés