2012. június 6., szerda

Olivia- Rozmaringos samponszappan

Talán maradinak tűnök, de nekem nagy kuriózum volt egy szappan alakú samponnal hajat mosni. Az pedig, hogy egy natúr termékről van szó, még inkább vonzott és alig vártam a lehetőséget, hogy élesben kipróbáljam. Ma egy különleges rozmaringos Olivia samponszappant mutatok be Nektek.

Rozmaringos samponszappan


Az Olivia szappanok megálmodója Zékány Judit majd' 7 éve kezdte készítette el első szappanát, amely akkora sikernek örvendett, hogy portékái választékát hamarosan növelni kellett. A 100% természetes összetevőkből készült termékei egyre nagyobb népszerűségnek örvendek, hiszen ritkaságként hamar elterjedtek a natúr termékek kiváló tulajdonságai, így az utóbbi években samponokkal és fürdőkozmetikumokkal is bővült a kínálat.
Judit két lánya, Gabriella és Lívia is csatlakozott idővel a vállalkozáshoz, így most már a család női szakasza kezében van az Olivia Natúr Kozmetikumok sorsa, mely 2 üzlettel büszkélkedhet a fővárosban; továbbá rendszeres látogatói vásároknak, rendezvényeknek. A következő vásári időpontokat ITT találod.



A zsíros, korpás fejbőrre ajánlott rozmaringos samponszappan, melyet lehetőségem volt kipróbálni, már a csomagoláson keresztül is nagyon izgalmasnak tűnt. A finom rozmaringos illat, a zárt borítékon keresztül is megbabonázott. A szappan formájú sampon vizesen nem nyálkásodik, formája nem csúszik szét használat közben. Megnedvesített hajra kezdtem el a szappant körkörös mozdulatokkal dörzsölni. Aggódásom, mely szerint ez nekem nem fog menni, azonnal elillant; a szappan könnyedén kezelhető, azonnal felhabzott. Az apró kis hab megállt a hajon, majd idővel szépen eltűnt. Magamban úgy gondoltam, ez az a  fázis, mikor a hatóanyagok elkezdenek dolgozni. Mindig kétszer samponozok, így másodjára már sokkal nagyobb habot tudtam képezni, immár a tiszta hajszálakon, mint először. A sampon ricinus olajat is tartalmaz, mely kiválóan ápolja a hajtöveket. A samponszappan használat közben nem csípi a szemet!


Összetevők

A samponszappant lassan 2 hete használom és alig fogyott belőle. Mivel a sampon lúgos kémhatású ajánlott a hajmosás végén egy ecetes vagy citromos öblítést végezni. Én az ecettel öblítettem, ami után a hajam érezhetően puha tapintású és csillogó lett. 

Szárítás után a vékony szálú, általában lelapuló  hajam volumene a duplájára nőt, el sem hittem, hogy ennyi hajat varázsolt nekem a sampon. Azonban az öblítések ellenére, a hajam azon része, mely még hajfestéktől kínzott (nekem eddig csak 5 cm ép) , nehezen bírta a természetes ápolást, és elnehezedett, viaszos hatású lett. Így ezt a sampont én személy szerint csakis festetlen hajra ajánlom! A markáns rozmaring illat pár napig még érezhető és a hajam 3-4 napig bírta hajmosás nélkül. Ez bizony nagy szó! 


A sampont 5-5 percig hagytam 'hatni', majd az öblítésen túl, egyéb anyagot nem használva, egyből a hajszárítás következett. A körkörös mozdulatok hatására enyhe kócosodás lépett fel, ami az én hajam esetében nem negatívum, mert a több éven át tartó hajfestés miatt, a sérült hajszálaim bizony esetenként rosszul viselkednek. A hajam tiszta és rozmaringos illatú lett a művelet végére
Ez volt ez első biosampon amit kipróbáltam és a vártnál jobb tapasztalatokkal gazdagodtam.  A tudat is felüdít, hogy tartósítószer, mesterséges színező és kőolaj származékoktól mentes anyagokkal tisztálkodhatok.  Ha felkeltette az érdeklődésedet a bemutatott samponszappan és/vagy ki szeretnéd próbálni bármelyik Olivia termékeket, látogass el a honlapra; már több mint 20 helyen kaphatók ezen termékek az országban és természetesen lehetőség van webshopos rendelésre.

Használjátok egészséggel!

Ti már használtatok Olivia termékeket? Mik a tapasztalataitok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése