2012. május 16., szerda

Mannaszappan


Tündérek márpedig léteznek. Elméletem akkor vált bizonyossá, mikor 2 éve megismertem Varga-Darabos Andrea szappantündér birodalmát és munkásságát.
Kellemes olvasást!

Az én bőrömmel mindig volt valami baj. Kiskoromban az ekcéma kínzott, tinédzser koromban a pattanások borítottak el, most egy kicsit nagyobbként pedig a bőrszárazság késztet tisztálkodási magatartás - változtatásra.
A bőröm állapotát igyekeztem azzal támogatni, hogy rendszeresen hidratáltam, megittam a napi kötelező 2-3 liter vizet, óvtam, ha napra mentem, kesztyűt húztam a téli zimankóban. Azonban semmi nem volt elég hatásos, hogy a cserepesre töredezett bőröm meggyógyuljon. Elkezdtem kutakodni, mert hittem abban, hogy van más út is. A keresésem hamar eredményre vezetett, hiszen rátaláltam Andrea oldalára, és akkor végre úgy érzetem, van remény!


Gyömbéres kecsketejes ZEN szappan
Manna Natúr Kozmetikum

Andrea szappant készít, és termékeinek különlegessége, hogy vegyszermentesek. A legtöbben talán nem is tudják mit jelent ez a szó, hiszen olyan hihetetlen ilyet hallani manapság. Lefordítom: nem tartalmaz a szervezetünkre ártalmas mérget!
Az összetevők természetes anyagok, melyek a bőrt óvják és táplálják, megszabadítva bennünket a vegyszerek okozta bőrirritációtól, bőrszárazságtól.  A Mannaszappan vásárlói nem rejtik véka alá véleményüket, mely egyfajta útmutatásként is szolgál, nekünk, leendő vásárlóknak, ha körbe nézünk a rendezett, összeszedett weblapon. A szappantündérek világágban nincsenek vegyszerek; a szappanok elkészítése során növényi olajokat, és zsírokat használnak, 100%-os tisztaságú hígítatlan illóolajokkal kombinálva. Minden bőrproblémára van egy megoldásuk, legyen szó száraz, zsíros vagy ekcémás bőrről. Aggódó anyukák százai lelegezhetnek fel, mert van megoldás a gyermekek bőrproblémáinak kezelésére. Gyógyszerek nélkül! 


Natúr kényeztetés csomag

Mannaszappan oldalon kiválaszthatod a bőröd állapotának megmentéséhez szükséges szappan típust, akár kezdőcsomagos kivitelezésben, akár önálló darabként. A rendszeres használat után érezni fogod, hogy a bőröd megváltozik, meggyógyul és a korábban kínzó tulajdonságok, már csak rossz emlékek maradnak. Nem kell többet testápolót sem használnod, hiszen a bőröd telt és egészséges lesz, nem igényel vegyszeres utókezelést. Olyannyira, hogy a végén minden ilyesmitől megszabadulsz. Ígéretet kapunk ez által egy olyan lehetőségre, mely megváltoztathatja az életünket!
Ez valami trükk?

Nincs trükk, ezt okozzák a természetes anyagok. ’Ép-séget’! Sajnos, mi a nagy nevek mögött meghúzódó vegyszerrel teli tégelyektől ájulunk el, hiszen mindenhol megkapjuk a fejtágítást; lapozz csak bele egy újságba, vagy nézd végig a kedvenc filmed a TV-ben. Egyetlen pillanatot sem szalasztanak el a nagy kozmetikai cégek, hogy ne verjék beléd legújabb termékük nevét.
Ideje elfelejteni ezt a magatartást, és felelősséget vállalni a bőrünkért (is).

Bőrünk a legnagyobb érzékszervünk. Azon túl, hogy védelmet biztosít a szerveinknek, ez a vékony szövet mutatja meg nekünk milyen érzés például megfogni egy nedves fadarabot. Ugyanis a bőrben található különböző idegvégződések komplex együttműködése nem csak a környezetünkről ad tájékoztatást (hideg, meleg, fájdalom stb.), hanem a mély-érző receptoroknak köszönhetően képesek vagyunk a megérintett tárgyak minőségét is megérteni. A természetesnek vett érzetek mögött, óriási csapat munka van a háttérben, így igenis kijár a bőrünknek, hogy óvjuk és védjük a környezeti ártalmaktól.

Száraz bőrre Varázscsomag


Egy apró megjegyzés részemről: a legtöbb kézrémre rá van írva, hogy glicerint tartalmaz. Soha nem értettem miért veszik meg lelkesebben az emberek az ilyen jellegű készítményeket, melyek nagy mennyiségű glicerinnel vannak telepumpálva. Hiszen - és ezt már biztosan kevesebben tudják - a nagy mennyiségű glicerin a bőr alsóbb rétegeiből elvonja a vizet, így a kezünk egy idő után ismét kiszárad. Hát, kell ez nekünk? Ugye, hogy nem!

Érdemes ellátogatni a Mannaszappan oldalára és egy kicsit körbe nézni, megtapasztalni, hogy igen, így is lehet élni. Figyelmeztetlek, könnyen elsodor az ár és a végén életmódváltozáson kapod magad.
Fel vagy rá készülve? :)

Evelin

(A cikk a Mannaszappan.hu oldal engedélyével készült. A cikkben található termékek fényképei a Mannaszappan tulajdonát képezi. )

4 megjegyzés:

  1. Áááá, szappan! Imádom őket. Szagolgatni, fürdeni velük, enném is egyiket-másikat, ha lehetne :P Bár most nekem Lush porridge és körömvirág szappanom van, de már használtam iszapos vagy agyagos (?) Mannát is, gyönyörű krémes volt és iszonyat puha lettem tőle :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most én is a puhaságra gyúrok :) Nekem most fogy el egy kecsketejes és egy olívás szappanom.

      Törlés
    2. Lehet gáz, de már a nevüktől is összefolyik a nyál a számban! :D

      Törlés