2012. május 6., vasárnap

Köszöntő

Kedves Olvasóm!

Köszöntelek a természet ihlette oldalon.

Sági Evelin vagyok, 2011-ben diplomáztam a Pécsi Tudományegyetemen. Népegészségügyi ellenőr végzettségem van és az akkori tanulmányaim mellett egy wellness terapeuta képzést is elvégeztem, puszta érdeklődésből.
Régi vágyam volt egy olyan oldal létrehozás, ahol olyat tudást adhatok át az olvasóimnak, melyet én a tanulási időszakom során érdekesnek, hasznosnak, 'kötelezően megosztandónak' tartottam.
Ha valaki meghallja azt a szót, hogy 'egészség' , az esetek többségében nem a pozitív életérzés és életvitel jut eszébe, hanem 2 szó: gyógyszerek, fájdalom.
Érdekes, hogy egy pozitív szó valójában negatívumot ébreszt a legtöbb emberben. Ez elgondolkodtató. Az én feladatom ezen az oldalon az, hogy megismertesselek olyan alternatív gyógymódokkal, gyógyhatású készítményekkel, natúr kozmetikumokkal és ápoló szerekkel (hosszú a sor) melyek vegyszermentesek, természetesek és jótékony hatásúak a szervezetedre.

Természetesen lehetőséget szeretnék biztosítani a tanulásra is, olyan témák körbejárásával, melyek például már-már kifolynak a médiából, mégse tudjuk pontosan miről is van szó. A Tanulj fül alatt ezekre is keresem a választ.

A magyar manufaktúrák; " a házi " sokszor nehezen vagy egyáltalán nem tudják felvenni a versenyt a nagy cégek; "az ipari "  hadaival, így számukra nemcsak kevesebb a hirdetési lehetőség, de a közönséghez is nehezebben juttatják el termékeiket. Szeretnék bemutatkozási lehetőséget adni, minden olyan kis - és középvállalkozásnak, akik házi készítésű vagy házi jellegű termékeket forgalmaznak (szappan, olaj, gyógynövény, tea, csíra, testápoló, ajakbalzsam, lekvár stb), szigorúan a natúr, vegyszermentes kategóriában.

Ha felkeltették az érdeklődésedet fenti szavaim, várlak vissza az oldalra. :)

Üdvözlettel: Evelin


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése